my little world

دنیای کوچیک من

سلام من مصطفی هستم 16 سالمه عاشق پرواز وشنا و بارونم پرواز که نمی تونم بکنم اما گاه گوداری شنا می کنم بارونم که هر وقت بیاد.عکسم تو پرو فایل هست

ممنون که اومدی و منا تحمل می کنی


 

 

 

 


سلامتی همه اقا پسرا و دختر خانوما

صلوات بلند



نظرات شما عزیزان:

novina
ساعت12:12---9 تير 1391
salam webe zibai dari...be manm sar bezan

هانیه
ساعت10:48---3 تير 1391
پس چرا نمیاین؟

پارسا
ساعت14:16---16 ارديبهشت 1391
سلام عزیز!!!!خوبی حالت چطوره!!!!
از اونجایی که نظر همه دوستان و بازدید کننده ها برام مهم هست میخوام نظر شما رو هم بدونم در مورد قالب وبلاگم!!!
چند تا قالب انتخواب کردم و از بین اون قالبا با نظر شما یکی رو میخوام انتخواب کنم پس به لینک زیر بیا و نظرت رو بگو مرسی عزیز

http://alone.boy.mahtarin.com/post.php?p=95


پارسا
ساعت16:49---5 ارديبهشت 1391


.....?#############?
...?###############?
..?#################?..................?###?
..?##################?..........?#########?
....?#################?......?#############?
.......?################?..?###############?
.........?################?################?
...........?###############################?
..............?############################?
................?#########################?
..................?######################?
....................?###################?
......................?#################?
........سلام.........?##############?
...........................?###########?
..........خوبي...........?#########?
...............................?#######?
.............................?#####?
...................................?###?
...به ماهم سر بزن............?#?
.......................................?
..............منتظرم.................?
........................................?
........................................?
.......................................?
.......................................?
.....................................?
.: ............................ :. ?
................................?
...........................?
......................?
.................?
............?
........?
......?......................?...?
..........?.............?............?
..............?.....?...................?
...................?.....................?
................?......?..............?
..............?.............?....?
.............?
...........?
..........?
.........?
.........?
..........?
..............?
...................?
.....اگر آمدي........?
............نظر...........?
......... يادت نره.........?
.............باي.............?
..............................?
راستی پایتم همه جوره واسه تبادل لینک


baran
ساعت23:54---21 فروردين 1391
salam webloge zibaye dari ahangesh kheily ghashange

ترنم
ساعت20:21---21 فروردين 1391
من که وبم آهنگ نداره !!!
خیلی ممنون . باحالی از خودتونه


مهدی
ساعت17:30---24 اسفند 1390
____?????? ___________
____????????__________ ?
___???____???_________ ?
___??_______??__________?
__???________?__________?
__???____آپم___?_________?
__???_______ ?_________?
___??_______?________??
____________??_______??__?
____?______??______???_ ?
_____?_____??_____????_?
__________???___?????_?_?
________???__??????__?_?
______???__????____??_?
_____???_?????_????_?
____????_??????_???_?__?
___????_? ?__??? _?__??_?
__?????_????_?_?_???_?
_?????_??___??___??_?
_?????_???????_???__?__??
_???_????___??____??_???
_???_??????___???__?__?
_????_??___?__?_??????
__??????_????__?_????
___?????_____????????
._=--???????????????
_=--=_-????????????
=--_=-_=-?????????

,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~- .*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.


هانیه
ساعت18:25---17 اسفند 1390
مرسی
خیلی لطف دارین
حتما مزاحم میشم


هانیه
ساعت18:05---13 اسفند 1390
سلام

مرسی که سر میزنید بهم

آپم دوست داشتین بیاین

من یه اهنگ میخوام هیچ جا پیداش نمیکنم شما میتونین واسم پیداش کنین؟

آهنگ مسافر از سمیرپاسخ:چشم اگه تونستم میزارم برات


کلیک کن تا بفهمی
ساعت16:20---9 اسفند 1390
ممنونم که اومدی به قولم عمل کردم و لینکت کردم بای

هانیه
ساعت18:12---2 اسفند 1390
سلام
اومدم
تو نظر سنجیتم شرکت کردم


هانیه
ساعت15:47---29 بهمن 1390
اومدم ولی متاسفانه اهنگ پخش نشد توسیستمم
صفحه دانلودشم نیومد


هانیه
ساعت19:00---25 بهمن 1390
تولد بهتون خوش گذشت تو وبم؟

هانیه
ساعت19:12---23 بهمن 1390
من قالبمو میخوااااااام

اکیلا
ساعت18:54---19 بهمن 1390
سلام دوست عزیزم، ممنون از حضور گرمتون،بازم به ما سر بزنی ها،فراموشم نکنی،راستی لینکت کردم منو هم بلینک.

هانیه
ساعت17:00---18 بهمن 1390
بچه ها 25ام تولد دوستمه.دعوتین وبم.منتظرتونم

هانیه
ساعت20:45---15 بهمن 1390
کوشم پس؟؟
آپم با شعر دوستی حتما بیاین و نظر بدین


هانیه
ساعت17:51---14 بهمن 1390
سلام.اومدم .ممنون که اومدین و لطف داشتین
شمام دنیای کوچیک زیبایی دارین

من لینکتون کردم منو با اسم یه فنجون قهوه دور هم لینک کنین و بازم بهم سر بزنین


Anna
ساعت15:40---12 بهمن 1390
سلام مصطفی عزیز
دنیای تو با نوشته های درهم و سرگردان من
کهکشان کهکشان فاصله دارد
چه شد که امدی به طاعون ؟
حضورت به هر دلیل که هست
سبزینه باد


sepide
ساعت15:35---12 بهمن 1390
salllam duste azizam ...mc k sar zadi manam linket kardam....

Anna
ساعت18:44---11 بهمن 1390


توهمات
ساعت22:32---8 بهمن 1390
سلام داش گلم.باحاله.اگه خواستی یه سر به منم بزن بعدش خوشت اومد تبادل لینک.مرسی

مصطفی
ساعت19:59---6 بهمن 1390
سلام مصطفی خااااااااااااان
خیلی جالبه هااااا. می دونی چرا اینو میگم؟
آخه هم اسمت مثل منه و همینطور هم سن و سالیم. بابا ایول به ولت.
عینکی هم که هستی بچه درس خون!
من فردا آزمون کانون دارم از دست مامانم اینا دررفتم اومدم پای اینترنت صفا سیتی
خوش حال شدم از اینکه به وبلاگم اومدی
بازم بیا جیگر
منتظرتم
بای تا هااااااای


نادیا
ساعت17:59---5 بهمن 1390


سلام گلم.وب خیلییییییی قشنگی داری.اگه حاضربه تبادل لینک بودی منوبااسم ♥♥ اگه عاشقی.......♥♥وادرسbestveb.loxblog.com
لینکم کن وبعدبیاتووبم وبهم بگوکه باچه اسمی لینکت کنم.
مر40
منتظرتم


FERESHTE
ساعت16:53---1 بهمن 1390
salam golam vebe khubi dariiii
man ba eftekhar linket kardam


مهنا
ساعت23:31---28 دی 1390
سلام خوبی؟وب جالبی داری..خیلی خوشم اومد..بازم بیا پیشم.

شاهین
ساعت20:44---27 دی 1390
سلاااااااااام داداش باحالی از خودتونه

بدو بیا وب جدیدم بلینک منم می لینکمت


حوریان
ساعت18:03---25 دی 1390
سلام وب بحالی داری فقط یکم مطالبش زیاده

یکم سنگینم شده مطالبتو باید همه بخونن اینجوی یکمشو میخونن بعد میرن

مطالب کم بذار اما بدون همشو میخونن
پاسخ:kolan 3ya4 ta matlab bishtar nist


امین
ساعت17:17---19 دی 1390
سلام دوست عزیز وب با حالی داری منم تازه وبمو راه انداختم
لینک باکسمو افتتاح کردم اگه خاستی بیا لینکتو ثبت کن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 18 دی 1398برچسب:,ساعت 21:17 توسط mostafa|



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت